Subject: FW: Ehitusloa taotlus nr. 2311271/17250 - Harju maakond, Harku vald, Vääna-Jõesuu küla, Almare// Aruheina tee L10// Lautri tee L1// Metsavahi tee L7// Soontevahe tee L5// Urgumetsa tee
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 7 Aug 2024 11:12:08 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks

Delta viit 7.1-2/24/23810-10

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Marko Raid <[email-masked]>
Sent: Wednesday, August 7, 2024 10:45 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>; 'Toivo Aus'
<[email-masked]>
Subject: RE: Ehitusloa taotlus nr. 2311271/17250 - Harju maakond, Harku
vald, Vääna-Jõesuu küla, Almare// Aruheina tee L10// Lautri tee L1//
Metsavahi tee L7// Soontevahe tee L5// Urgumetsa tee

Tere

Korrektuur on asendiplaanidele ja seletuskirja sisse viidud.

Tervitab

Marko Raid

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, 7 August 2024 10:16
To: Marko Raid <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Toivo Aus
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Ehitusloa taotlus nr. 2311271/17250 - Harju maakond, Harku
vald, Vääna-Jõesuu küla, Almare// Aruheina tee L10// Lautri tee L1//
Metsavahi tee L7// Soontevahe tee L5// Urgumetsa tee

Tere

Oleme EHRis projekti materjalid üle vaadanud ning palume viia isevoolse
kanalisatsioonitorustiku rõngasjäikus vastavusse Transpordiameti juhendis
„ <https://www.transpordiamet.ee/media/2763/download> Nõuded tehnovõrkude
teemaale paigaldamise kavandamisel“ tabel 1 tooduga.

Transpordiameti juhendi kohaselt peab tee mulde all olema rõngasjäikuseks
16kN/m2.

Kuna oleme erandina lubanud riigitee alla torustikud rajada ilma
hülssideta, siis torustikud tuleb rajada vastavalt Transpordiameti
juhendis toodud rõngasjäikusele.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Laur Kõiv
Sent: Wednesday, June 12, 2024 5:12 PM
To: Marko Raid <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Ehitusloa taotlus nr. 2311271/17250 - Harju maakond, Harku
vald, Vääna-Jõesuu küla, Almare// Aruheina tee L10// Lautri tee L1//
Metsavahi tee L7// Soontevahe tee L5// Urgumetsa tee

Tere

Erandina saame antud asukohas hülsi nõuet leevendada.

Palun kajastage asendiplaanil, siis ikkagi antud asukohtades torude
tugevuse andmed nn noolega kastis.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Marko Raid < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Tuesday, June 11, 2024 1:44 PM
To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Ehitusloa taotlus nr. 2311271/17250 - Harju maakond, Harku vald,
Vääna-Jõesuu küla, Almare// Aruheina tee L10// Lautri tee L1// Metsavahi
tee L7// Soontevahe tee L5// Urgumetsa tee

Tere

On tekkinud küsimus ehitusloale tehtud märkuse osas:

Asendiplaanil kajastada riigitee ulatuses rajatava veetorustiku ning
kanalisatsioonitorustiku hülsside tugevuse andmed nn noolega kastis.
Seletuskirjas palume kajastada riigitee ulatuses rajatavate veetorustiku
ning kanalisatsioonitorustiku hülsside tugevuse andmed.
Survetugevuse/rõngasjäikuse andmed peavad vastama Transpordiameti juhendis
toodule.

Hülsi nõue ei tundu projekteeritu lahenduse juures mõttekas kuna tee alla
varem rahatud torustikud ei ole ka hülssi paigaldatud. Olemasolevad
torustikud kulgevad mööda teed. Kas selle nõuet on võimalik leevendada?

Tervitab

Marko Raid

+372 5801 0491